2010. szeptember 4., szombat

A köszöntő vagy vlm oasmi XD

Helló!

Jelenlegi álláspont:
Hangulatom: elég jó
Mit csinálok?: szerepjátékozom és zenét hallgatok (Ha te is hallgatni akarod katt XP)
Amit várok: holnap este a Heti Hetes évadnyitót
Amit nem várok: suli
Olvasása folyamatban: Michael Crichton-Jurrasic Park
Na hol is kezdjem? Mért irok blogot? Mert az én hugim-Izám megmutatta, hogy iet is lehet XD Igazából azért vágtam bele, mert kell valami unalomüzőnek. Van élőben is naplóm, bár ritkán irok bele, azért mert lusta vagyok XD és a Deviantarton is szoktam néha néha beszámolni dolgokról. A kedvemtől függően irok gyakran vagy ritkán. Hogy ide milyen gyakran fogok irni azt nem tudom és nem garantálok semmit. 

Más? Ja igen a suli...még van egy hetem mig kezdek. Uccsó éves leszek, azaz 12.be megyek és ennek baromira nem örvendek. Valószinűleg rengeteget kell majd tanulnom és kicsit megdolgozza majd az igyis  tönkrement idegeim, szal király lesz *bájvigyor* De majd csak kibirom valahogy, vagy nem...
Mért utálom a sulit? Mert: 1.Nem vagyok barátkozós stilús, szal egész nap kussolok és zenét hallgatok az MP4emen + alszok XD 2.Mert reggel korán kell kelnem és gyalogolni odáig, ott ülni 6-7 órát, aztán vissza kutyagolni 3. Mert délután tanulnom kell 4. Mert nem tudok későig fentmaradni, csak hétvégén 5. a 4-esből köv. hogy nem tudok normálisan haladni az olvasással, mert szeretek későig fentülni és olvasni (csak éjjel tudok olvasni, nappal bealszom XD).

Azthiszem ennyi elég lesz kezdésnek, majd ha eszembejutnak dolgok leirom :) Bye

1 megjegyzés: