2010. szeptember 13., hétfő

Suli -__-

Sziasztok

Jelenlegi álláspont:
Hangulatom: álmos vok és nem a leghappybb 
Mit csinálok?: zenét hallgatok és mindjárt scannelem be a 11.es töri könyvet, mielőtt visszaadnám a sulinak, kell nekem is, mert tanulnom kell belőle T.T
Amit várok: az titok *gonosz mosoly*
Amit nem várok: DAH! Na vajon mi?
Olvasása folyamatban: Darren Shan-A pokol hősei (10. könyv)


Ma megkezdődött a suli. Szal nagyon happy vagyok *bájvigyor* Egyszerűen UTÁLOM! Legjobban azt benne, hogy azzal a csomó kétszinű szemétládával kell lennem egy osztályba. Ráadásúl új osztályt kaptunk, szal elveszitettem a jó kis helyem az ablak mellől és nem is tudok nekidőlni a falnak, pedig mindig úgy ültem, feltéve lábaimat a melettem ülő személy székére, igy fele annak is az enyém volt XD. De komolyan alig várom, hogy megszabadúljak tőlük és soha többet még a pofájuk se lássam! Ne gondoljátok, hogy most történt vlm s ettől vagyok ennyire kiakadva, dehogy. Erre már kb 9-ik végén rájöttem *szemforgatás* A régi osztályom sem komáltam, mert azok is szemetek voltak, de legalább ha kellett együtt működött, de erről ne is beszéljünk. Aztán másképp van 1-2 jó dolog, mert változott az érteségi rendszer is. Múlt évben úgy volt, hogy januártól kezdve minden hónapban volt egy szóbeli vizsga. Most úgy lesz előszőr, hogy májusban már végzünk és júniusban lejár mindenféle vizsga (szóbeli és irásbeli is). Szal ez tök jó, ahogy az is, hogy szóbelin angol és német nyelv között lehet választani, úgyhogy nekem marad az angol. Egyedűli vizsga amitől már előre parázok (a többitől is fogok majd ahogy közelednek nyugi XD) az a történelem. Mert utálom és soha nem tudtam felfogni. 8. végén is földiből vizsgáztam, mért nem lehet most is azt választani? Sajna a profilom miatt kötelező, de még kell egy választott tantárgy is, ami valószinűleg a földi lesz nekem. Na de ezekről többet nemtok pontosan mondani, majd meglátjuk. Néhány tanárt kicsertéltek, de nem kár értük, ilyen pl az angol (minden évben más tanárnőnk volt), meg a torna (mert a régi nyugdijba ment, remélem ez nem lesz egy köcsög, mert én felvok mentve, szal ha uccsó óra lesz a torna, ne számitson rám hogy ott csücsülök neki), a művészet tanár (na érte kár, mert jófej volt a pasi és tényleg oan művész benyomást kelltett XD), meg a vallás(visszajött az a tanárnő aki 9 és 10be tanitott, tök jó, oan kedves, a múlt évi olyan uncsi volt, mindig reggel 7től volt óránk és azzal jött hogy kiosztotta az énekes mappákat, hogy tanuljunk meg egy éneket, kiválasztott egyet, persze szokásosan senki nem ismerte azt, elfújta az éneket s megvolt tanulva szerinte XD, közbe mindenki aludt még). Hát ezek a fejlemények. Az órarend elég sz*r most, de tuti hogy még megváltozik kb 6x, holnap 8ra kell mennem és 2ig leszek, és egész héten igy van egyenlőre.

Most (jó)kicsit álmos vagyok, mert keveset aludtam az éjjel. Vlmikor fél 3 után szunyáltam el, szokásosan vlm  oltári baromságot álmodtam, amire már nem emlékszem és oan 7 körűl ébredtem fel. Mindjárt kávézom egyet, lefeküdhetnék szunyálni egyet, de nem fogok, mert akkor éjjel megint nemtok aludni. Holnap azthiszem hamarább lelépek a suliból, mert kell mennem új személyazonositót csinálni. Nemhiszem hogy beirnak hiányzónak, főleg hogy még nincs napló, de ha igen anyum majd igazolja.

Az a bizonyos dolog amit várok egyre biztosabb hogy sikerűl *kuncog*, úgyhogy sztem hamarosan megtudjátok, hogy mi is az. És azthiszem ennyi lenne mostanra...nameg a videó bemutató, amit igértem ^^
Egyike a nemrégiben készitett videóimnak és nagyon elégedett vagyok vele :3 Kommenteket szivesen fogadok!
És egyik kedvenc videóm:
Készitette: cutesparky
Zene: Avril Lavigne-Hot
Hogy miért tetszik nekem ez a videó?: Mert imádom Chazzt és azok a fanartok benne *nyálcsorgatás* Megjegyzés: Egyszerűen ignoráljátok azokat a fanartokat ahol női ruhába van lerajzolva, nemtom én ez egyáltalán nem találom sexynek *szemforgatás* Egy pasi az legyen pasi ruhába, kivéve persze ha nem meleg vagy vlm, de Chazz tuti nem az! 

És ennyi mostanra, legközelebb talán kicsit kifejtem a véleményem a yaoival kapcsolatban, már rég tervezem. Bye bye 


Pár órával később...
Jaj na aki tud japánúl forditsa le már nekem ezt a kis képregényt, mert halok meg tőle XDDD






És ez meg a képregénytől független, de ezt sem értem T.T:



Ha valaki letudná forditani nagyon hálás lennék *-*



2 megjegyzés:

  1. Szegény nővérke. T.T Át iratkozok a te sulidba ^^ ja elöbb oda költözök xD és akkor majd el leszünk ketten ^^

    VálaszTörlés
  2. Jó majd tartok külön román órát neked XD

    VálaszTörlés