2010. szeptember 15., szerda

Vélemény meg ez-az

Sziasztok

Jelenlegi álláspont:
Hangulatom: álmos vagyok és vlmiért ráz a hideg is, szal rossz
Mit csinálok?: zenét hallgatok, semmi különös
Amit várok: még mindig ugyanaz XD de titok :P
Amit nem várok: kövi suli nap
Olvasása folyamatban: Darren Shan-A pokol hősei (10. könyv)




Gondoltam irdogálok kicsit, úgy sincs más dolgom. Szal tegnap nem voltam suliba (yey!), mert hétfőn éjjel negyed 2ig ültünk fent vacsin :3, és fáradt is voltam, igy anyu nem engedett suliba. + Új személyit is voltunk csináltatni, mivel eltöltöttem a 18at :)  Viszont ma már mennem kellett. Kész katasztrófa, az új osztályunk a második emeleten van, és amig felmászom a lépcsőkőn, teljesen kifulladok. Köztudott dolog, hogy nem sportolok elsős korom óta és a lépcsők nagyon fárasztanak, ráadásúl, hogy felérjek 75 lépcsőt kell megmásszak (ma reggel megszámoltam...). Igy az izmaim is szépen begyulladtak, alig tudok járni. Ma meglógtam uccsó 2 óráról. A magyar tanárnő beteg, ezért lyukas óra lett volna, utánna meg angól. Úgysincs napló, úgyhogy leléptem. Különbenis tegnap nem én voltam az egyedűli aki hiányoztam és ma is hiányoztak. Apropo az új torna tanárnő baromi hülye, olyan szigorúan akarja venni a dolgokat, látszik hogy még nem ismeri az osztályt. 9.ben a másik tanárnő is igy akarta, de aztán rájött nincs kinek beszélni. Ennyit a suliról.
Nyah úgy gondoltam, hogy ide is közzé teszem a véleményem a yaoi és yurival kapcsolatban, ahogy a deviantarton tettem. Előszőr is semmi bajom a melegekkel, ledzbikkel vagy bisexekkel. Ők is emberek, és vannak ismerőseim akik ienek, engem nem zavar, nem ellenzem az iesmit, DE, van egy-két dolog ami veszettűl idegesiteni tud. Hogy mi az? Az mikor keresek fanartokat vagy fanficcet és yaoit kell látnom a kedvenc pasi karaktereimmel! Mint mondtam engem nem zavar, ha a karakter eredetileg olyan, a tervezők tervezték melegnek, elfogadom. De mért kell olyan karakterekből meleget csinálni akik nyilvánvalóan nem azok?! Pl. Chazz Princeton a Yu-Gi-Oh GX-ből . Mért van az, hogy halomnyi Chazz X Jaden fanartot kell látnom, mikor Chazz ki nem állhatja Jadent az animeban és nyiltan szerelmes Alexisbe? Én ezt nemtudom megérteni. Mi az aranyos, sexy stb abban ha egy nőfaló karaktert átváltoztatunk meleggé? Nem látom semmi értelmét...Na mindegy, az ien logikával gondolkodókat nemtom megérteni. De...Nesztek yaoi fanok! *gonosz vigyor* :


Khm...és még volna a videó bemutató hátra ^^:
Ha már Chazzről beszéltem, akkor legyen egy olyan videóm amiben ő és Kokujo szerepelnek (NEM YAOI! -__-)
És egyik kedvenc videóm:
Készitette: aikaclairebible
Zene: Koi Tsuki-Dreams come true
Mért tetszik nekem ez a videó?: Mert szeretem az olyan videókat ahol különböző animekból vannak párositások, ráadásúl szép a zene is és a videóban is egy kis történet játszodik le. Szal aranyos ^^

Nyah akkor mostanra ennyi, pápá :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése