2010. október 1., péntek

Monster High

Sziasztok

Jelenlegi álláspont:
Hangulatom: Most nagyon happy vagyok, mindjárt ismertetem, hogy mért
Mit csinálok?: zenét hallgatok
Amit várok: a kedd-i nap
Amit nem várok: suli
Olvasása folyamatban: Ronda Thompson-Egy vérfarkas szupermodell vallomásai

Végre vége a szeptemberi hónapnak. Egyszerűen rühellem, mert nincs semmi jó benne. Vége a nyárnak, kezdődik a suli és semmi ünnep nincs benne, legalábbis számomra. De hogy végre itt az október! :D Még 30 nap és Halloween, már alig várom X3 Múltkor voltam lent a Kauflandba és megjött a Halloweenes cuccosok, csak sajna elég drágaság van :S De nembaj 1-2 cucc még belefér...Máris vettem vlmt XD Egy köteg pókhálót, igen nem hülyéskedek, szal majd szépen bepókhálózom a szobát Halloweenkor :3 A cosplayemmel még nemtom mi lesz, muszáj vadásznom egy inget...A kalap meglesz és a kesztyű is remélhetőleg. Tyűh még kell töklámpást is szerezni >.< Ez teljesen kiment a fejemből. Hátha kapok ezt is a Kauflandba, mint a múlt évben. Na de egyenlőre ennyit a Halloweenről.
A suliról. Ezen a héten itthon csücsültem, kivéve hétfőt. Meghűltem, lázzam volt, fájt a fejem, szal oan voltam mint egy zombie XD Persze kövi hétfőn már mennem kell, de mindegy valahogy kibirom, mert van mi életbe tartson egyenlőre *kuncog*
Na és az amiről már olyan rég beszéltem, és titokban tartottam, meg nem akartam elmondani amig nem tutira bizti XD. Hát mostmár az. Szal hol is kezdjem? 
Megjelent júliusban egy új rajzfilm, ami egyenlőre csak az interneten érhető el. Monster High a neve. Hogy miről szól? Egy suli, ahova a legendás szörnyek gyerekei járnak. Az epizódok mindeössze kb 3 percesek, de nagyon jó X3 Szal nekem nagyon bejön, mert én ilyen horror rajongó vagyok. De hogy mi az érdekes ebben?  Az. hogy ugyancsak júliusban kiadtak 6 babát, amit a szereplőkről mintáztak. Én nem vagyok és soha nem is voltam nagy Barbie baba vagy másféle baba rajongó, de ezek egyszerűen királyak! Tessék csak megtekintetni: 
Akkor be is mutatnám őket, balról jobbra: az első az a lány akinek hosszú barna haja van és farkas fülei (az én kedvencem is egyben X3) Clawdeen Wolf, a vérfarkas lánya; a kövi (az én másik kedvencem) Lagoona Blue, a tengeri szörny lánya; Cleo de Nile, a múmia lánya és mellette a pasija Deuce Gorgon, Medusa (a görög mitológia szörny akinek kigyó haja volt és ha a szemébe néztél kövé változtál) fia; Frankie Stein, Victor Frankenstein lánya; és végűl Draculaura, Dracula lánya, a vegetáriánus vámpir lány. 
Cukik nem? :3 Nos ezeket a babákat jelenleg csak Amerikában lehet kapni és mivel onnan nem szállitanak, ezért nem tudtam hogyan szerezhetném meg őket. Aztán eszembe jutott, hogy DeviantArton vannak nekem amerikai barátnőim, igy hozzájuk fordúltam segitségért. Az egyiknek meg is voltak a babák, azaz megvette őket magának, de az volt a baj, hogy a szülei nem engedték meg neki, hogy megvegye őket másodjára és elküldje nekem őket, én meg majd értük a pénzt. Igy a másik barátnőmhöz fordúltam, aki viszont gazdag XD és megvette nekem őket, és el is küldte ezelőtt 2 héttel. És ma jött meg a papir, hogy csomagot kaptam az USAból. Annyira happy vagyok, soha nem gondoltam volna, hogy sikerűlni fog :D Csak az a baj, hogy csak kedden dolgoznak a csomagoknál, igy csak akkor vehetem ki, addig várnom kell T.T De az már nem olyan sok, alig várom már <3 Majd részletesebben is irok róluk és csinálok bemutató videókat is :D Ezek meg kivállóak lesznek Halloweeni dekorációnak is. Ha esetleg érdekelne: Monster High  általam szerkesztett és Monster High a hivatalos oldal.
És akkor a vidi bemutató: 
Most kivételesen Monster High videókat mutatok be:
Sajátom: 



És egyik kedvencem:



Készitette: starrlaverna 
Zene: Shakira-She wolf
Mért tetszik nekem?: Egyértelmű sztem XD


Hamarosan még jelentkezes, bye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése